Valoracions de totes les animacions lectores
GRUP A: Emili Teixidor: Quina gana que tinc! La primera animació va ser sobre l'autor Emili Teixedor. La va fer el grup de Jogaile Miseikyte, Mireia Ortega, Jennifer Planelles i Jose Vicente Soler, i han triat el llibre de Quina gana que tinc! Quant a l'autor, s'ha parlat del seu naixement, la seua carrera educativa i la seua carrera com a escriptor: premis, la seua escola pedagògica i les seues obres més destacades. Quant a l'obra, he aprés valors com la responsabilitat i la solidaritat. La mare deixa només a casa al nostre protagonista sense res de menjar, sense pensar en com podria estar el seu fill. No obstant això, tots els veïns col·laboren per a poder donar-li el millor menjar de totes. Quant a les tècniques d'animació, s'ha utilitzat un fons blanc i uns dibuixos per a il·lustrar l'obra. M'ha agradat molt els dibuixos, eren clars, acolorits i bonics. Quant a la llengua emprada, s'han adequat al registre correcte. No hi ha errors grama...

Comentarios
Publicar un comentario